میوه خشک

بهترین میوه خشک که باید به رژیم غذایی خود اضافه کنید .

بهترین میوه خشک که باید به رژیم غذایی خود اضافه کنید میوه های خشک و تمام ظرافت های چروکیده آنها راهی قابل اعتماد برای القای منوی روزانه شما با طعم های عالی و تغذیه عالی است.

 

بهترین میوه خشک ، وقتی صحبت از رژیم های غذایی ما می شود، این یک نه قطعی است. این به این دلیل است که میوه‌های خشک و تمام ظرافت‌های چروکیده آن‌ها راهی قابل اعتماد برای القای منوی روزانه شما با طعم‌های عالی و مواد مغذی عالی در زمانی که گزینه‌های تازه کم رنگ هستند.

در واقع، این فقط میوه های تازه نیستند که می توانند به ما در رفع نیازهای تغذیه ای خود کمک کنند. مطالعه ای در مجله آکادمی تغذیه و رژیم غذایی با استفاده از داده های یادآوری رژیم غذایی 25590 شرکت کننده در نظرسنجی ملی سلامت و تغذیه نشان داد افرادی که به طور منظم میوه های خشک می خورند (حدود یک چهارم فنجان در روز) کیفیت کلی رژیم غذایی بهتر و بالاتری دارند. مصرف مواد مغذی مهمی مانند پتاسیم و فیبر نسبت به افرادی که هیچ میوه ای را که کمبود آب مصرف نمی کنند، دریافت می کند. علیرغم مصرف کمی کالری بیشتر در روز، میانگین شاخص توده بدنی، دور کمر و فشار خون سیستولیک در مصرف کنندگان میوه خشک کمتر بود. اکثر آمریکایی ها تعداد وعده های توصیه شده میوه در روز را دریافت نمی کنند، بنابراین روی آوردن به میوه های خشک قابل نگهداری و راحت می تواند راهی برای فشرده کردن بیشتر و پر کردن شکاف های تغذیه ای باشد. میوه خشک سرشار از مواد مغذی است، زیرا حاوی تمام مواد مغذی میوه های تازه است اما به شکل فشرده. و به راحتی هضم می شود، انواع مختلف میوه های خشک یک میان وعده هوشمندانه قبل از تمرین برای تقویت کمی است.

با این اوصاف، مهم است که به یاد داشته باشید که از آنجایی که رطوبت حذف شده است، کالری میوه‌های خشک بیشتر از نسخه‌های تازه آن است، بنابراین عاقلانه است که کمی خودداری کنید و یک کیسه کشمش را یکباره جلا نکنید. یک قانون خوب این است که اندازه میوه خشک را به حدود یک چهارم فنجان محدود کنید. اما همه کالری های شیرین یکسان نیستند. بر اساس تحقیقی در مجله غدد درون ریز و متابولیسم بالینی، زمانی که افراد نوشیدنی شیرین شده با ساکارز را می‌نوشیدند، در مقایسه با زمانی که نوشیدنی حاوی گلوکز مصرف می‌کردند، مقدار کمتری هورمون‌های سرکوب گرسنگی تولید می‌کردند و این می‌تواند منجر به مصرف بیش از حد کالری شود. و به نوبه خود افزایش وزن ناخواسته. ساکارز یا “شکر سفره” از قسمت های مساوی گلوکز و فروکتوز تشکیل شده است و اغلب به غذاهای فرآوری شده مانند نوشابه، آب نبات و غلات پمپ می شود. از سوی دیگر، گلوکز به خودی خود به طور طبیعی در غذاهای حاوی کربوهیدرات مانند میوه های تازه و خشک وجود دارد. برخی از میوه های خشک بیشتر با قندهای افزوده شده شیرین می شوند، بنابراین در صورت امکان، نوع غیر شیرین آن را انتخاب کنید. شما باید مراقب گزینه هایی باشید که دارای برچسب “کریستالیزه” یا “آب نبات” هستند – این به سادگی به این معنی است که شکر اضافه شده است.

در اینجا  بهترین میوه خشک هایی وجود دارد که آماده است تا طعم شیرین و مغذی را به وعده های غذایی و میان وعده های شما اضافه کند.

زردآلو خشک
در حالی که فصل زردآلو تازه در تقویم اتفاقی نیست، نسخه خشک آن گزینه 365 است. در میان میوه های خشک، زردآلو از نظر بتاکاروتن، آنتی اکسیدانی که با بهبود عملکرد مغز و کاهش خطر ابتلا به دیابت نوع 2 مرتبط است، پیشتاز است. همچنین، بدن ما می تواند بتاکاروتن را به ویتامین A تبدیل کند که برای تقویت استخوان و سلامت ایمنی استفاده می شود. سایر نکات مهم تغذیه ای شامل فیبر غذایی، پتاسیم، ویتامین E و مس است. اگر به سولفیت‌ها حساس هستید (بیماران آسمی ممکن است به سولفیت‌ها واکنش نشان دهند)، به دنبال زردآلوهای ارگانیک خشک باشید که با این ماده نگهدارنده که برای حفظ رنگ زردآلو تازه استفاده می‌شود، درمان نشود. وقتی زردآلو قهوه‌ای است، می‌توانید بگویید که بدون سولفیت است، برخلاف نارنجی روشن.

بیشتر بخورید: برش‌های زردآلو را به سالادهای غلات اضافه کنید، به گرانولاهای خانگی اضافه کنید، خیس کنید و در سس‌ها مخلوط کنید، در کاری هم بزنید و در پنیر کبابی استفاده کنید .

انجیرهای خشک شده
چه کسی باید در مورد خوردن انجیر خشک انجیر بدهد؟ تو باید! اگر لبنیات در منوی غذای شما نباشد، این جواهرات از دریای آفتابی مدیترانه منبع شگفت‌انگیزی از کلسیم هستند و آنها را گزینه خوبی برای این ماده معدنی مفید برای استخوان‌ها می‌کند. یک وعده نصف فنجان نیز 7 گرم فیبر رژیمی قابل توجهی را ارائه می دهد. یک مطالعه اخیر نشان می دهد که مصرف بیشتر غذاهای غنی از فیبر مانند انجیر خشک می تواند به طور مثبت میکروبیوم روده ما را تغییر دهد که به نوبه خود ممکن است سلامت روان از جمله کاهش افسردگی را بهبود بخشد.

بیشتر بخورید: به‌عنوان یک میان‌وعده عالی است، همچنین انجیر خشک را به خورش‌ها و یک قابلمه لوبیا پخته اضافه کنید. نان های سریع، سبزیجات تفت داده شده و کوسادیلاهای گوی را با پیاز کاراملی شده خرد کرده و اضافه کنید. همچنین، سعی کنید با اسموتی ها ترکیب کنید.

گیلاس ترش خشک
گیلاس تارت خشک ممکن است به بهبود عملکرد ورزشی کمک کند
بهترین میوه خشک
زمان پرتاب کردن آلبالوهای تارت خشک گلگون حاوی آنتی اکسیدان های قوی پلی فنل هستند تا به از بین بردن رادیکال های آزاد آسیب رسان سلولی که در بدن ما پرسه می زنند کمک کند. تحقیقی در مجله غذای دارویی نشان می‌دهد که این پلی‌فنول‌ها می‌توانند فعالیت استئوکلاست‌ها را کاهش دهند، سلول‌هایی که در تجزیه استخوان شرکت می‌کنند و در نتیجه خوردن گیلاس ترش را ایجاد می‌کنند.

این یک راه ممکن برای کمک به حفظ استخوان های مقاوم در برابر شکستگی است. و اگر تمرین سخت مربای شماست، به تحقیقاتی توجه کنید که نشان می دهد محموله آنتی اکسیدانی موجود در گیلاس ترش ممکن است به بهبود برخی از عناصر عملکرد ورزشی از جمله کاهش درد عضلانی با کاهش استرس اکسیداتیو و التهاب بعدی کمک کند. ناگت‌های تارت شیرین نیز ممکن است این قدرت را داشته باشند که با کمک به کاهش بی‌خوابی، شما را از بین ببرند. سایر مواد غذایی برجسته شامل ویتامین C و بتاکاروتن است.

بیشتر بخورید: روی بلغور جو دوسر، کاسه‌های ماست یا یک سالاد سبز بپاشید، در کلوچه‌ها استفاده کنید، در کیک‌ها استفاده کنید و از سس گیلاس برای پنکیک یا رویه کیک استفاده کنید و در مخلوط دنباله دار بگنجانید. همچنین در چاتنی عالی است.

آلو خشک
بله، درست است، خوردن آلو خشک (آلو خشک) می تواند منجر به بازدید بیشتر از حمام شود. تحقیقات نشان می دهد که فیبر موجود در آلو می تواند دفعات مدفوع و قوام مدفوع را افزایش دهد. و این چیزی است که مادربزرگ شما نباید تنها کسی باشد که آن را جشن می گیرد، با توجه به اینکه یبوست یکی از شکایات اصلی دستگاه گوارش در آمریکا است. می‌توانید روی آلو خشک حساب کنید تا پتاسیم بیشتری به رژیم غذایی خود اضافه کنید تا فشار خون را در منطقه امن نگه دارید. آنها همچنین منبع ویتامین B6 هستند که برای متابولیسم پروتئین مناسب به آن نیاز داریم. به علاوه، به نظر می رسد آنتی اکسیدان های زیست فعال موجود در این میوه خوشمزه، قدرت بهبود سلامت استخوان ها را دارند.

بیشتر بخورید: در خورش‌ها استفاده کنید، ,وعده های انرژی‌زا مخلوط کنید، با بلغور جو دوسر بجوشانید و به شکل اسموتی درآورید. ۱ فنجان آلو خشک بدون هسته را در یک کاسه بریزید، روی آن را با آب بپوشانید و بگذارید چند ساعت خیس بخورد. آلو خشک شده را آبکش کرده و در یک غذاساز مخلوط کنید تا به پوره ای صاف تبدیل شود. با جایگزین کردن نیمی از شکر و چربی در دستور العمل های خوب پخته شده مانند براونی و کلوچه با پوره شروع کنید و ببینید که آیا نتایج مطابق میل شما هستند یا خیر.

گلدن بری خشک شده
توت طلایی خشک حاوی مقادیر قابل توجهی ویتامین C است

بهترین میوه خشک

یکی از این توت های خشک را گاز بزنید به طعم و مزه ترش شیرین آنها علاقه مند خواهید شد. ممکن است ویتامین C را نقش مهمی در ایمنی در نظر بگیرید، اما علم نشان می دهد که این ماده مغذی همچنین می تواند نگه داشتن توده بدون چربی بدن را با افزایش سن برای ما آسان تر کند. علاوه بر این، توت های خشک شده منبع عالی فیبر هستند که به ما کمک می کند احساس سیری داشته باشیم و میکروبیوم روده سالم تری را تقویت کنیم. آنها همچنین دوز سالمی از آنتی اکسیدان های ضد سرطان را ارائه می دهند.

بیشتر بخورید: به گرانولا، ماست، بستنی، مخلوط دنباله دار و حتی کاسه های غلات اضافه کنید تا طعم عجیب و غریب شیرین و شیرینی داشته باشید. از آنها برای تهیه سس ها و مرباهای فانتزی استفاده کنید.

این یک راه ممکن برای کمک به حفظ استخوان های مقاوم در برابر شکستگی است. و اگر تمرین سخت مربای شماست، به تحقیقاتی توجه کنید که نشان می دهد محموله آنتی اکسیدانی موجود در گیلاس ترش ممکن است به بهبود برخی از عناصر عملکرد ورزشی از جمله کاهش درد عضلانی با کاهش استرس اکسیداتیو و التهاب بعدی کمک کند. ناگت‌های تارت شیرین نیز ممکن است این قدرت را داشته باشند که با کمک به کاهش بی‌خوابی، شما را از بین ببرند. سایر مواد غذایی برجسته شامل ویتامین C و بتاکاروتن است.

بیشتر بخورید: روی بلغور جو دوسر، کاسه‌های ماست یا یک سالاد سبز بپاشید، در کلوچه‌ها استفاده کنید، در کیک‌ها استفاده کنید و از سس گیلاس برای پنکیک یا رویه کیک استفاده کنید و در مخلوط دنباله دار بگنجانید. همچنین در چاتنی عالی است.

آلو خشک
بله، درست است، خوردن آلو خشک (آلو خشک) می تواند منجر به گوارش راحت تر شود. تحقیقات نشان می دهد که فیبر موجود در آلو می تواند دفعات مدفوع و قوام مدفوع را افزایش دهد. و این چیزی است که مادربزرگ شما نباید تنها کسی باشد که آن را جشن می گیرد، با توجه به اینکه یبوست یکی از شکایات اصلی دستگاه گوارش است. می‌توانید روی آلو خشک حساب کنید تا پتاسیم بیشتری به رژیم غذایی خود اضافه کنید تا فشار خون را در منطقه امن نگه دارید. آنها همچنین منبع ویتامین B6 هستند که برای متابولیسم پروتئین مناسب به آن نیاز داریم. به علاوه، به نظر می رسد آنتی اکسیدان های زیست فعال موجود در این میوه خوشمزه، قدرت بهبود سلامت استخوان ها را دارند.

آلو را بیشتر بخورید: در خورش‌ها استفاده کنید، در توپ‌های انرژی‌زا مخلوط کنید، با بلغور جو دوسر بجوشانید و به شکل اسموتی درآورید. ۱ فنجان آلو خشک بدون هسته را در یک کاسه بریزید، روی آن را با آب بپوشانید و بگذارید چند ساعت خیس بخورد. آلو خشک شده را آبکش کرده و در یک غذاساز مخلوط کنید تا به پوره ای صاف تبدیل شود. با جایگزین کردن نیمی از شکر و چربی در دستور العمل های خوب پخته شده مانند براونی و کلوچه با پوره شروع کنید و ببینید که آیا نتایج مطابق میل شما هستند یا خیر.

گلدن بری خشک شده
توت طلایی خشک حاوی مقادیر قابل توجهی ویتامین C است

یکی از این توت های خشک شده آمریکای جنوبی را گاز بگیرید و به طعم و مزه ترش شیرین آنها علاقه مند خواهید شد. همچنین به عنوان توت اینکا شناخته می شود، فضل غذایی گلدن بری شامل مقادیر قابل توجهی از ویتامین C است. ممکن است ویتامین C را نقش مهمی در ایمنی در نظر بگیرید، اما علم نشان می دهد که این ماده مغذی همچنین می تواند نگه داشتن توده بدون چربی بدن را با افزایش سن برای ما آسان تر کند. علاوه بر این، توت های خشک شده منبع عالی فیبر هستند که به ما کمک می کند احساس سیری داشته باشیم و میکروبیوم روده سالم تری را تقویت کنیم. آنها همچنین دوز سالمی از آنتی اکسیدان های ضد سرطان را ارائه می دهند.

بیشتر بخورید: به گرانولا، ماست، بستنی، مخلوط دنباله دار و حتی کاسه های غلات اضافه کنید تا طعم عجیب و غریب شیرین و شیرینی داشته باشید. از آنها برای تهیه سس ها و مرباهای فانتزی استفاده کنید.